pátek 19. září 2014

Potraviny vhodné na hubnutí #1

Ahoj, dnes vám chci ukázat potraviny, které je vhodné zařadit do jídelníčku, pokud se snažíte zhubnout.

Ananas

  • odvodňuje, odbourává tuky
  • obsah vlákniny pomáhá pročišťovat zažívací systém a působí očistně zejména na střeva
  • účinný antioxidant
Brokolice
  • pomáhá odbourávat tukovou tkáň a zachovávat stabilní svalovou hmotu
  • obsahuje chrom - ten reguluje hladinu glukozy v krvi, snižuje cholesterol
  • pročišťuje trávicí systém


Citrusy
  • zrychlují metabolismus
  • působí na štěpení tuků
  • zbavují únavy
  • mají detoxikační účinky
  • čistí střeva, ulevují zácpě
  • pomáhají v boji s celulitidou
  • zvyšují obranyschopnost organismu

Česnek
  • má silné antibakteriální a protivirové účinky
  • pomáhá rychleji spalovat tuky v těle
  • bohatý na minerální látky
  • posilňuje obranyschopnost organismu
  • odstraňuje škodlivé látky z těla

Fazole
  • pročišťují střeva
  • obsahují důležité vitamíny
  • odvádějí přebytečnou vodu z těla
  • zdroj vlákniny

7 komentářů:

  1. Ahoj! Změnila jsem adresu blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju brokolici.. a česnek :D ale fazole moc nemusí :DD

    http://mywaytofitness.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda dělám lidem chutě xD I když někteří by mě vždycky odstřelili, zvlášť, když sedíme v jídelně, oni školní (fuj) oběd a já svou chutnou krabičku :D

    http://mywaytofitness.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny tyto zmíněné potraviny miluji! Na hubnutí je prý dobrá i skořice:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Samé dobroty ^^

    Musím si připravit něco dobrého s brokolicí. Dostala jsem na ni strašnou chuť.

    OdpovědětVymazat
  6. No to je úžasný článek ! Super, to jsem ani neviděla a jsem ráda, že všechny zmíněné potraviny mi chutnají :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)