úterý 16. září 2014

Cyklistika s Pavlem #3

Ahoj, dnes pro vás mám další díl mých cyklistických rad. V minulém článku jsem totiž zapomněl, na jednu z nejdůležitějších věcí.

A to je, nastavení sedátka, a jak správně sedět na kole.




Sedátko bychom si měli nastavit tak, aby když si na něj sedneme a nohy jsou napnuté, tak paty dosahají na šlapátka. Správné nastavení sedátka, nám usnadní šlapání a méně potrápí klouby.

Další otázka je, jak správně sedět na kole?

Někteří odborníci tvrdí, že by se mělo sedět na kole vzpřímeně, a někdo zas jak sportovní jezdec. Podle mě záleží na člověku, jak mu to víc vyhovuje, a v jakém terénu se pohybuje.

Sezením vzpřímeně, se dost možná může stát to, že si zničíte páteř. Protože mít narovnaná záda na nerovném povrchu, není sranda. Kdyby se přihodil nějaký úraz, nedopadne to dobře.

Já osobně jezdím shrbený, možná se následky někdy projeví, ale čas ukáže.

Každý si určitě musí najít svůj vlastní způsob, který mu nejvíc vyhovuje a přijde mu bezpečný. Myslím, že hrbení není příliš ideální, ale jezdí se mi tak dobře.


Tímto dílem cyklistiky, bych chtěl cyklistiku ukončit. Příště se zaměříme na správné posilování, běhání a spoustu jiných aktivit J

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)