úterý 2. září 2014

Cyklistika s Pavlem #1

Dnes tu pro vás mám rozhovor s mým kamarádem Pavlem o jeho oblíbeném koníčku - cyklistice. Měli byste se dozvědět potřebné informace pro vaše první krůčky.


Ahoj, nejdřív se nám představ a řekni pár informací o sobě. 

Ahoj, jmenuji se Pavel, je mi 17 let, studuji na gymnáziu.  Rád hraji na kytaru, ale ještě raději jezdím na kole - to je přece to, kvůli čemu tu jsem (o jiných sportech se nemá cenu zmiňovat).

Proč zrovna kolo?

Vzhledem k tomu že miluju rychlost, a motorku ani auto zatím nemám, tak jediné co zbylo, je kolo.


Kde jezdíš nejraději?

Velmi rád mám Downhillové dráhy, miluju ten adrenalin. Také i jiné terénně náročné trasy.

Teď nám pověz pár rad, jak správně jezdit klidně i delší trasy a neunavit se.

Základem zvládnutí delších tras je držení tempa, pravidelného šlapání v určitém intervalu, jak do kopce, tak po rovině.  Já vím, asi si o mě budete myslet že jsem idiot, že tohle ví snad každý, ale musím vás vyvést z omylu, protože spousta lidí tento základní bod nezná. Sám jsem si to ověřil, když jsem občas jel s kamarády na výlet.

Jestliže jste zvládli první bod, tak můžeme přejít na druhý, ten je téměř navazující: Jak SPRÁVNĚ šlapat do pedálu.






Tohle je vzorový příklad jak to být nemá! Noha je příliš vzadu a nezabíráme lýtky. 



Takto to je správně.


Pro dnešek to stačí, příště si povíme co sebou na výlety, a jak bezpečně sjíždět kopce i schody.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)