čtvrtek 4. září 2014

Back to school TAG

Dnes pro vás mám TAG, ze kterého se toho o mně zase dozvíte trošku více. Jak už jste si mohli všimnout, TAG je zaměřený na školu, která nám v pondělí zase začala :(

Můžeme jít rovnou na to :)


Jaký ročník právě navštěvuješ? 

Jsem v druhém ročníku gymnázia - sexta.

Na co se tento rok těšíš a z čeho jsi nervózní? 

Na toto odpovím krátce, protože se těším na stejnou věc, ze které jsem nervózní. Taneční. Docela se bojím a stydím :D

Jaká je tvoje nejoblíbenější část v přípravě do školy? 

Určitě nakupování roztomilých věcí - sešity a deníčky, které stejně nepoužiju :D Roztomilé propisky, gumy apod.

V jakém ročníku jsi byla, když jsi poprvé začala nosit make-up do školy? 

To už si tak přesně nepamatuju, ale myslím že sekunda, takže 7. ročník. Nosila jsem ale jen korektor, protože jsem měla problémy s akné.

Kde nebo od koho se inspiruješ při přípravě pomůcek do školy?

Určitě na internetu, ale vše přizpůsobuji svým představám. Oblepené propisky páskami z Tchiba fakt nemám :D

Jaké jsou tvé oblíbené "back to school" trendy na tento rok? 

Žádné asi nemám :D Myslím si, že u nás nějaké trendy nejsou. Možná výroba svých sešitů.

Kde ráda nakupuješ školní pomůcky? 

Raději mám určitě menší papírnictví než velké supermarkety. V supermarketech si nikdy nevyberu to, co zrovna chci. Mají to tam přebrané a škaredé :D

Budeš nosit batoh nebo kabelku? 

Určitě batoh, kabelky nenosím moc ráda a přijde mi to docela trapné. Když už, tak takové ty hezčí batohy.

Jaké tři nekosmetické věci musí obsahovat tvůj batoh? 

Mobil, peněženka, klíče.

Jaké tři kosmetické věci musí obsahovat tvůj batoh? 

Balzám na rty, kapesníky a gumičku.

Jaké jsou tvé oblíbené produkty na vlasy a účesy na tento školní rok?

Z produktů určitě suchý šampon a účesy žádné spešl nemám :D Nosím vlasy skoro vždy rozpuštěné :)

Jaké jsou tvé oblíbené kosmetické produkty a looky na tento školní rok?

Z produktů to je báze pod make-up od Rimmelu a korektor od Catrice.S looky je to stejné jako s účesy.

Jaké jsou tvé oblíbené kousky z oblečení a doplňky, se kterými plánuješ zazářit tento školní rok? 

Nejoblíbenějším kouskem jsou určitě rifle z HM, které prostě miluju!!! Pak také ráda nosím různé bundičky. Doplňky moc nenosím, ale plánuji se polepšit a nosit dárky od přítele.

3 komentáře:

  1. tenhle TAG se hodně rozšiřuje po všech blogách a rozhodně mě moc baví! :) někdy bys mohla přidat outfit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý tag:) V lecčems bych odpověděla naprosto stejně:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé já taky chodím do druháku! A taky budu mít taneční, ze kterých mám docela nahnáno :D

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)