pondělí 15. září 2014

Účinky zeleného čaje + mé oblíbené čaje

Ahoj, dnes vám přináším článek o zeleném čaji, který je doporučován, když chcete zhubnout. Pojďme si tedy říct, jaké další pozitivní účinky má. Na konci článku uvidíte mé oblíbené čaje.

Zelený čaj:

  • zrychluje metabolismus
  • působí antistresově
  • vhodný proti překyselení
  • zpomaluje stárnutí
  • působí proti vzniku zubního kazu
  • snižuje cholesterol
  • napomáhá soustředění
  • vhodný proti onemocnění a rakovině
  • obsahuje vitamin C

Těch účinků je mnohem víc, ale toto jsou ty základní. Myslím si, že pití zeleného čaje může být opravdu prospěšné pro vaše tělo, takže pokud ho nemáte, vzhůru do obchodu.


A nyní vám ukážu mé oblíbené čaje, které piju ráda a často, většinou je střídám. Za den vypiju asi 2 šálky čaje - jeden ráno a jeden večer.


Jaké čaje pijete rádi vy? Pijete zelený čaj? :)

6 komentářů:

  1. zelený čaj miluju, ted jsem začala pít ten stoprocentní a
    úplně vidím účinky, mám více energie a rychlejší metabolismus :)

    OdpovědětVymazat
  2. zelenému čaji pořád nemůžu přijít na chuť, ale pořád lepší než bylinkové, ty nemůžu ani cítit :D nejradši mám takové ty pickwick vánoční :D

    OdpovědětVymazat
  3. já piji jen zelený a kopřivový, a bez nich už si neumím představit den :)

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto miluji všechny čaje. Jsem na ně hrozná a denně jsem schopná vypít i litr. :D Zelený je můj nejoblíbenější. :) A pak mám také hrozně moc ráda mátový. :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Mě nejvíc chutná pravý sypaný zelený čaj. V zimě ho piju někdy normálně i místo vody:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Po zeleném černají zuby, takže jen do něj holky ����

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)