sobota 20. prosince 2014

ZDRAVÁ SNÍDANĚ: Skořicovo-banánové ovesné lívance

Dnes mám pro vás další recept ze série zdravých snídaní. Tentokrát to budou lívance, ale zdravě :)

Co budeme potřebovat?
         na 6 lívanců 
  • vejce
  • skořice
  • banán
  • 70g vloček 
  • sojové mléko 
  • tvaroh/bílý jogurt/activia 


Nejdříve vyšleháme asi polovinu banánu s jedním vajíčkem. Poté přidáme vločky - asi 70 gramů a chvilku necháme odpočinout, aby se vločky trochu nasály. Znovu rozmixujeme a přidáme takové množství sojového mléka, aby konzistence byla taková, jak na normální palačinky - trošku hustší. 
Smažíme na teflonové pánvi. Potřeme lívance jogurtem, ozdobíme zbytkem banánu, posypeme skořicí a máme hotovo :) Myslím, že tento recept je velmi jednoduchý a rychlý. Opravdu zasytí (dokázala jsem sníst jen půlku). 

5 komentářů:

  1. A tak už asi vím, co bude mou zítřejší snídaní!:)
    Koukni určitě i ke mně :)) -> pinkpo.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  2. lívance jsou výborné na všechny způsoby :))

    OdpovědětVymazat
  3. T vypadají krásně :) objevila jsem teď Tvůj blog a vidím, že jsi na zdravé jídlo :)
    máš novou pavidelnou čtenářku a určitě koukni ke mně :) PinkPomegranate
    ctla jse ještě říct, že banánové lívance jsem dělala včera a vidíš, na skořici jsem zapomněla :D

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)