sobota 7. března 2015

Kosmetika na hory

Jelikož dnes vyrážím na hory, chtěla bych vám ukázat, jakou kosmetiku si s sebou beru. Není u mě zvykem brát si plno pečující kosmetiky, ale teď si skoro nic jiného neberu. Mám tu i pár vychytávek, které by vás mohly zaujmout. ¨


Jako první tu mám "opalovací krém v tyčince". Koupila jsem to hlavně proto, že je balené malé a nemusím na svah tahat velkou lahvičku. Chtěla jsem koupit od Biodermy - v jedné tubičce byl opalovací krém + pomáda na rty, ale bohužel tento rok to nevyrábí. Zvolila jsem proto toto. Ochranný faktor 30 a stálo to asi 90 Kč - DM. 


Dále tu mám pomády na rty. Jednu mám výhradně do mrazu s SPF 30 - tu mám již vyzkoušenou a můžu říct, že je super. Rty mi po ní nikdy nepoprskaly (a to je u mě co říct), takže tu mohu doporučit. Další je od SUN Dance s SPF 20, snad bude taky dobrá. A doufám, že toho mrazu moc nezažiju, spíš to sluníčko:)

Na tyto dva produkty můžete v blízké době čekat recenzi, Oba jsou od firmy Saloos, která vyrábí zásadně přírodní kosmetiku. Bio Arganový olej si většinou dávám na noc a myslím, že právě na hory se hodně hodí. Pleť vyživí a "dodá jí šťávu", která po celém dni lyžování chybí. Tea Tree odličovací olej je na tom podobně + ještě k tomu výborně odlíčí. 



Na velmi rychlé odlíčení tu mám mou stálici od Garnier. Používám ji velmi často a jsem s ní spokojená. 


A jako poslední věci tu mám čokoládový set ze Sephory. Dostala jsem ho od přítele k Vánocům a jsem s ním moc spokojená. Nejraději mám krém na ruce (prostřední) - jak kvůli hodně roztomilému balení, tak kvůli jeho lehkosti. Sprchový gel je taky super, čokoládu cítím ještě druhý den. Tělové mléko je takové průměrné. 

Máte nějaké vychytávky na hory vy? Co vám nesmí chybět v kosmetické taštičce? 

2 komentáře:

  1. Zrovna dneska jsem z hor přijela!:) ve výbavě mi nikdy nesmí chybět především různé krémy a balzámy na rty:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja nelyžujem takže takéto problémy teraz veľmi nemám, ale rada by som :/
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)