pondělí 23. března 2015

Kokosový koláč s lesním ovocem

Ahoj, tak dneska to bude další recept. Nějak jsem se rozšoupla s recepty, ale snad vám to nevadí. :) Tento koláč jsem zkoušela poprvé a byl naprosto výborný.
Budeme potřebovat:
1 hrnek celozrnné/špaldové/žitné mouky
1/2 velkého bílého jogurtu
1/3 hrnku třtinového cukru
1/2 hrnku kokosu (kdo chce, může dát hrnek celý)
2 lžíce kokosového oleje
5 lžic mléka
1/2 sáčku kypřícího prášku do pečiva
lesní ovoce (množství je na vás, já dala asi hrnek a půl)


Všechny suroviny smícháme a lesní ovoce nakonec zamícháme do těsta. Těsto vylijeme na vymazaný plech (koláčovou formu) a pečeme na 180 °C asi 30 minut.

Dejte mi vědět, jestli tento koláč vyzkoušíte! :)

9 komentářů:

  1. Příště až budeš píct, tak mi dones kousek, prosím :(( :D

    OdpovědětVymazat
  2. teri, upřímně tě obdivuji! :D To, co ted v pátek předvedly..:D Prý drůbeží a dají tam játra! :XXX

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá k nakousnutí !Seš opravdu šikovná.
    S láskou ( http://mycrazydiary.blog.cz ) <3

    OdpovědětVymazat
  4. Teeeda...tohle vypada bajecne...vcera jsem si objednala nejake mnamky a je mezi nimi i kokosovy olej,tak az mi dorazi tak bych to zkusila:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, mňam .. tyhle rychlovky miluju. Kokos a ovoce, hmmm :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)