středa 25. února 2015

NEW IN - jídlo 2

Ahoj,
mám tu pro vás další nákup jídla. Snad se vám takové články líbí, dejte mi vědět do komentářů. :)

To bych nebyla já, kdybych nekoupila cottage. Tentokrát ale z Kauflandu, jinak mám nejraději z Lidlu. Cottagů musím mít vždy zásobu. Dávám si ho nejčastěji večer, nebo na oběd ho zamíchám do kuskusu, bulguru atd. 
 Novinka (pro mě), kterou jsem se rozhodla vyzkoušet. Rýžová mouka. No uvidíme, co s ní provedu. :D Možná tu bude nějaký recept, jak jsem ji využila.
 Další věc, bez které bych to nebyla já. Ano, hořká čokoláda, už jsem s ní asi trapná. Ale pořád ji jím a zbožňuju. Tentokrát jsem sáhla po Lindt 85%. Lindt čokolády mi moc chutnají, ale přesně tuto jsem ještě nezkoušela.

 A pokračujeme další (pro mě typickou) potravinou a jsou to chlebíčky. Rýžové a kukuřičné. Jím je také nejčastěji večer právě s cottage/vajíčky...
Protože oříšků není nikdy dost. Do teď jsem jedla spíše ořechová másla, ale už mi došla, tak jsem musela koupit nějaké oříšky a sušené ovoce jako náhradu.:D
 Miluju tyto žitné a celozrnné balené chleby z Kaufu. Sice jsou hodně křehké a rozpadají se, ale kdy je opatrně oddělím, tak je to v pohodě. Nejvíc je mám ráda obložené sýrem, šunkou a zeleninou.
 Tyto 100% fresh šťávy jsou také z Kauflandu (jako celý tento nákup :D).

To by bylo pro dnešní nákup vše. Máte rádi něco z tohoto výběru? :)

5 komentářů:

  1. Kromě cottage (promiň:D) všechno yumm, ty poslední šťávy jsem teda ještě neviděla! Jeseník asi zase extra prdelákovice -.- :D
    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty chleby z kauflandu taky zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak pak dej vědět jaká byla ta rýžová mouka :) Tady ty chleby taky často kupujem (teda když se dostanu do kauflandu :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si dneska konečně koupila první výrobek od Alpro!!!!!! Hned jsem si dělala kaši s mandlovým nápojem a mňam! Byla moc dobrá.

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)