sobota 3. ledna 2015

Moje večeře

Mám tu pro vás další článek o tom, co jím :) Teď jsou na řadě večeře. Mohli jste už vidět články na kuskus - kdo neviděl tady. Večeřím vždy slaná jídla a snažím se, aby byla lehká. Většinou jsou se zeleninou :)


Něco takového večeřím docela často. Jsou tam dva špaldové chlebíčky od značky Silouette + krajíc Fitness celozrnného chleba. 4 cherry rajčátka a kousek salátové okurky. Poté 2 plátky krůtí šunky pro děti s vysokým obsahem masa, a nakonec už tradičně tvarohová pomazánka - tentokrát v ní je 15 g sýru Gouda light a je opepřená. 


Celozrnné těstoviny s tuňákem, sterilizovanou kukuřicí a cherry rajčátky. Miluju těstoviny, a tak se snažím je nahradit alespoň trošku zdravější formou. 






Bramboráky i pizzu už jste mohli vidět v receptech, které jsem přidávala. Bramboráky zde a pizza zde. Příprava je jednoduchá a výsledek je velmi chutný! 

Mrkvovo-rajčatové špagety s bazalkou. Další z rychlých receptů :) Stačí jen nastrouhat mrkev, spařit a oloupat rajčata, poté smíchat se špagetami a je hotovo :) 

Co večeříte vy?? Máte nějaké dobré tipy? Budu ráda když se podělíte :)

10 komentářů:

  1. Mňam! Mrkev do špaget? :O To musím určitě vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, mňam! Když to vidím tak se mi sbíhají sliny, my máme dneska na oběd zapečenou brokolici, mňam. Jenžeee já jsem líná si takhle vyvařovat takže skončím s chlebem s máslem. :/ :D

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo těstoviny s mrkví jsem ještě nikdy nezkusila! :D musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Těstoviny s tuňákem a mrkvové špagety vypadají fakt dobře! Jak to tak pozoruju, měla bych změnit jídelníček :D

    OdpovědětVymazat
  5. Těstoviny s tuňákem a mrkvové špagety vypadají fakt dobře! Jak to tak pozoruju, měla bych změnit jídelníček :D

    OdpovědětVymazat
  6. Z té pizzy mi málem ukápla slina! A mrkev jsem ve špagetách ještě nikdy nevyzkoušela. :)

    roxyshealthyland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. večeřím taky zásadně slaně, ale většinou téměř jen bílkoviny a zeleninu :) tohler bych si dala k obědu, ale vypadají výborně, hlavně ty špagety! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju :) Mňam to všechno vypadá krásně, strašně mě láká ta pizza. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)