úterý 6. ledna 2015

Jillian Michaels - Ripped in 30 - week 3 + week 4 - celkové výsledky

Ripped in 30 docvičeno a já tu pro vás mám výsledky celého programu!!! Jsem na sebe docela pyšná. Po dlouhé době jsem docvičila něco poctivě až do konce. Je to nejspíše tím, že je tu víc levelů a než si na to stihnu zvyknout, zapamatovat si cviky nazpaměť a hlavně je všechny správě provádět je tu už level další :) 
zdroj: http://brookenotonadiet.com/

Week 3 + week 4 mě bavily více než první dva. Ten poslední level asi úplně nejvíc. Možná je to tím, že už jsem se těšila na konec, ale možná taky tím, že cviky mi šly a bavily mě :) 

Celkově je podle mě tento program moc povedený. Jillian mě svými povzbudivými poznámkami namotivuje a někdy i naštve. Jediné co mi vadilo bylo to, že někdy až moc dlouho kecala místo toho, aby cvičila. 

No ale konec řečí. Pojďme se podívat na výsledky :)

Celkově jsem zhubla 4 cm přes břicho, v pase 2 cm, přes prsa 4 cm, před stehna 3,5 cm a konečně přes lýtka alespoň 1 centimetr :D. 

Za celý měsíc jsem zhubla asi 3 kg :) 
Určitě mi posílily ruce. Speciálně poslední dva levely byly na ruce dost kruté. 

Rozhodně se cvičením nekončím. Líbí se mi, že na sobě vidím nějaké pokroky a změny. 

A co vy? Dali jste si nějaká předsevzetí? Začínáte taky s Jillian nebo s nějakým jiným cvičitelem? Budu ráda když mi dáte vědět do komentářů :) Pokud máte nějaké otázky, určitě se zeptejte :) 

7 komentářů:

  1. super výsledky :) taky bych chtěla něco od Jill cvičit ;)

    K mému komentu: taky mi to přijde vtipný a už se moc těším!:D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jillian je nejlepší :) Akorát už jsem od ní postoupila k náročnějším trenérům no.. :D :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super výsledky! :) DOufám, že až se do cvičení zase pustím, že u toho vydržím.
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé výsledky:) Ja som Jillian bohužiaľ nikdy nedokončila, ale plánujem sa do toho zasa pustiť! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento program jsem cvičila a určitě mi po něm hodně zesílily ruce a nohy :) A celkově se mi líbí než 30 day shred :) Super výsledky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jdu na něho zítra :D Dnes sem docvičila 30 day shed :) Po kterém jsem nadšená a mám chuť jít dál za svou ideální postavou :-O :)) Zhubla sem 6 kg ...álééé já se vážila během cvičení kdy mi rostli svaly a zadržovala se voda atd... takže to brát trochu s rezervou :)
    Tak doufám že za další měsíc to bude zase užasné :)
    pa Zuzka

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)