pátek 24. října 2014

TAG o vlasech

Ahoj, napadlo mě udělat tag o vlasech. Takové články mě hrozně moc baví psát, doufám, že vás tagy baví také. :)
Otázkami jsem se nechala inspirovat na internetu. Fotky jsou z weheartit.com
Pokud chcete vědět více o mých vlasech, podívejte se SEM .

1, Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?
Jako dítě jsem měla vlasy rovné, ale čím jsem starší, tím se mi vlní. Neřekla bych, že je mám vlnité, spíš kroutivé.
2, Jaká je přírodní barva tvých vlasů?
Světle/středně hnědá.
3, Barvíš si vlasy?
Nikdy jsem se neobarvila a zatím to nemám ani v plánu.
4, Chodíš ke kadeřnici? Jak často?
Chodím, asi 3x do roka.
5, Nosíš vlasy rozpuštěné nebo děláš různé účesy?
V 95 % nosím vlasy rozpuštěné. Když mám trochu mastné vlasy a nemám čas si je umýt, udělám si culík nebo cop. A na těláku musíme mít vlasy v culíku.

Untitled - image #2079882 by saaabrina on Favim.com
6, Jak dlouho ti trvá než si vlasy nakulmuješ? Jak dlouho ti vydrží vlnité?
Asi 20 minut kónickou kulmou. Nakulmované vydrží dva dny, třetí den jsou už méně vlnité. Asi by vydržely i déle, ale třetí den si je vždy umývám.

7, Jak jsi měla nejkratší/nejdelší vlasy?
V dětství jsem byla asi 2x nebo 3x ostříhaná na ježka. A nejdelší vlasy jsem měla tento rok v létě, než jsem si je nechala zastřihnout.
8, Jaký hairstyle jsi nosila jako dítě?
Nejčastěji krátké mikádo s rovně střiženou ofinou (když jsem měla aspoň nějakou délku vlasů :D).
9, Jaké by sis přála mít vlasy?
Buď úplně rovné, nebo souměrně lehce vlnité. Ale jinak jsem spokojená a neměnila bych.

Untitled
10. Jaký sestřih se ti vůbec nelíbí?
Nelíbí se mi, když má holka půlku hlavy vyholenou a druhou půlku hodně dlouhé vlasy. (A že jsem pár takových adeptek viděla + bonus ještě ty dlouhé vlasy obarvené na fialovo nebo růžovo.) A ještě se mi nelíbí, když má holka prodloužené vlasy, které mají jinou barvu než její vlastní.
11. Jsi se svými vlasy spokojená?
Vcelku ano.

4 komentáře:

  1. super tag, máš krásné vlasy a pečuješ o ně skvěle :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi teď tak různě kroutí vlasy :D Hlavně třeba ve vlhku když prší, ale to mi vůbec nevadí, strašně se mi to líbí :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem hezčí vlasy neviděl o.O Krása :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nesnáším, když má někdo vyholenou půlku hlavy. Mě se to teda vůbec nelíbí. Navíc by mě zajímalo, jak to chtějí udělat, až se jim to přestane líbit. Dorůstání by vypadalo dost blbě :D Jéé, ty si byla jako malá na ježka? Tak to jsme dvě :D Já to tak měla ve školce a pamatuju si, že se mi všichni smáli a já kvůli tomu brečela :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)