čtvrtek 16. října 2014

Prodloužený víkend

O víkendu až do úterý jsem byla s rodiči na takové menší dovolené. Byli jsme na Slovensku - v Bešeňové. Jsou to termální lázně a aquapark. Krásně jsem si tam odpočinula, povím vám pár zážitků a ukážu také nějaké fotky :)

Počasí nám vyšlo úplně dokonale - bylo slunečno a asi 26 - 28 °C. Ještě jsem se trošku opálila. Lidí tu nebylo tak moc, jak vždycky bývá. Bez lidí je to ještě lepší :)


Řady tu tentokrát nebyly skoro žádné, takže jsem si tobogány moc užila :) Byl to taky jeden z mála bazénů se studenou vodou. 


Vyzkoušeli jsme umělé vlnobití. Byla to opravdu zábava. S rodiči jsme se u toho nasmáli. Já jsem si dokonce i několikrát lokla, protože vlny byly opravdu obrovské. Naštěstí voda nebyla slaná.




Tyto bazény jsou velmi teplé (36-38 stupňů). Byli tu většinou starší lidé, ale i já jsem tam zašla. Moc dlouho jsem to nevydržela, protože to na mě bylo hrozně teplé. Ale co bych pro své zdraví neudělala žejo :D


Tuto část jsem si užila nejvíc!!!!! Nejdřívě jsem vyzkoušela černý tobogán - vevnitř byla úplná tma, občas byly bílé části, svítící hvězdičky nebo barevná světýlka. Byl to asi nejlepší tobogán, na kterém jsem kdy byla. Modrý tobogán byl takový obyčejný, ikdyž trošku rychlejší. A ten červený??? To byla bomba!! Možná se to nezdá, ale je o něco užší, než ostatní. Proto je také velmi rychlý. Nestihla jsem ani pořádně pištět, dost jsem se bála :D Než jsem se nadála, byla jsem dole.

Tuto dovolenou jsem si moc užila. Stavili jsme se také na malé nákupy, které vám ukážu v dalším článku příští týden :)

Byli jste tu také? Jak se vám tam líbilo? Vyzkoušeli jste všechny tobogány??

3 komentáře:

  1. Wow vypadá to tam senzačně! :) Ty tobogány♥..já tobogány naprosto miluju, takže kdekoliv, kde jsou jsem i já! :D
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. musí to být skvělý! miluju tobogány a aquaparky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tady jsem nebyla, ale vypadá to tam ted krásně! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)