středa 29. října 2014

Oblíbenci říjen 2014 - jídlo a pití

Ahoj:)
Máme tu konec měsíce, což znamená, že dnes budou říjnoví oblíbenci - jídlo a pití.
Ukážu vám, co jsem tento měsíc jedla a pila nejčastěji a co mi zachutnalo.

1. oříšky
Zjistila jsem, že fakt miluju oříšky. Všechny druhy. Nejvíc mám ráda para ořechy, kešu a vlašáky. Není den, kdy bych si nedala alespoň hrst oříšků.

2. dobroty z jablek
Na podzim je nespočet jablek, proto jsem hodně pekla z jablek různé buchty/bábovky/štrůdly/palačinky atd...Pokud byste chtěli článek "jak využít jablka", dejte vědět do komentářů.

3. Peggy müsli tyčinka
V říjnu jsem měla svátek a Martinka mi dala dárek, ve kterém byla tato tyčinka. Byla s pistáciemi a kakaovou polevou a byla tak vynikající, že si ji musím příště koupit.


4. sojové mléko
Jestli čtete náš blog déle, tak víte, že mám ráda různá sojová/rýžová/kokosová/mandlová mléka a tento měsíc jsem si oblíbila sojové. Jako samotné na pití moc dobře nechutná, ale pokud si ho dáte s vločkami nebo do smoothie, tak je to určitě lepší volba než obyčejné kravské mléko.

5. müsli do ruky
Toto byla další položka z dárku od Martinky. Mám moc ráda tyto kousky müsli, vyzkoušela jsem většinu příchutí a nejvíce mi zachutnalo banánové a oříškové.

6. vaječná omeleta
Absolutně jsem si zamilovala jíst vajíčka na večeři, snažím se je nejíst úplně každý den, ale když nevíte, co si na večeři dát, tak vajíčka na různé způsoby jsou to pravé. Já miluju vaječnou omeletu s kousky šunky, sýru a zeleniny.

2 komentáře:

  1. Oříšky taky miluju i musli i omeletu :).
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle článek jsem jaksi nepostřehla, tak to hned napravuji komentářem! :D

    Oříšky jsou nej, jsem na nich totálně závislá :D Jakmile dojdou, jsem na prášky, tudíž nechci vidět, kolik toho potáhnu do Dánska xD Jablečné dobroty jsou dokonalostí samy o sobě, receptů mám hodně, ale nikdy jich není dost, tudíž klidně nějaký článek na téma Jak využít jablka přidej, ráda si ho přečtu. Mysli do ruky jsem neměla a po pravdě mě ani moc neláká, zato vajíčka k večeři jsou super! Vždy buď vajíčka, nějaký kuřecí salát nebo tvaroh, den co den :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)