úterý 28. října 2014

IF I STAY?

Včera jsem byla v kině na filmu If I Stay - Zůstaň se mnou.



Film jsem vlastně ani moc nepochopila. Bylo to o dívce, které od malička hrála na violoncello. Měla bláznivé rodiče a mladšího bratra. Na střední škole poznala chlapce, který hrál v rockové skupině. Ona sama milovala klasickou hudbu. Spřátelili se a začali spolu chodit. Jejich vztah byl vcelku idilický, Ale občas se pohádali. Nejvíce se pohádali, když dívka měla odejít na vysokou školu na druhou stranu státu.

Do příběhu byly vnořeny události z autonehody dívčiné rodiny. Zemřeli všichni až na dívku. Celou dobu ji v nemocnici navštěvovali. Najednou film skončil.

Nějak jsem nevěděla, co si o tom mám myslet. Přišlo mi, že najednou celý příběh nemá smysl. Proč to skočilo, když hlavní událost nebyla vyřešena?

Viděli jste tento film? Co si o něm myslíte?

4 komentáře:

  1. Film jsem neviděla, název filmu mě zaujal, ale jak o tom píšeš, tak bych byla asi taky zmatená :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. film neznám, ale asi se na něj podívám, ale koukám, že budu taky asi pěkně zmatená :D

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Film jsem neviděla, ale četla jsem knížku, která mě dostala. Netuším, jak byl zpracován film, ale kniha byla vážně dobrá, asi od poloviny jsem brečela. Na začátku se jí stala ta nehoda, jakoby z ní vystoupil její duch. Ona vše viděla, mrtvé rodiče, zdrcené prarodiče, známé, sebe v nemocnici a musela se rozhodnout, zda zůstane žít.
    Zkus si ji přečíst, myslím, že tě nadchne víc než film :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já četla knihu a viděla také film.... Do knihy jsem se zamilovala ale film se mi zase tak moc nelíbil musela by sis přečíst knihu aby si pochopila o co ve filmu jde.... Film byl zpracován moderně a také hezky natočený ale (vždycky je tu nějaké ale :D) pro lidi ktere nečetla knihu bych ho ne doporučila a bylo to takové zdlouhavé a zmatené .... Píšeš vlastne úplný opak děj se odehrával kolem te nehody a dívka se musela rozhodnout jestli zůstane nebo půjde za rodiči a bratrem do nebe.... A do toho děje ze dnu nehody byli vkládané úryvky myšlenek Mii (dívky) která vzpomínala na ty chvíle kdy jeste rodiče žili a tyto vzpomínky ji pomáhali rozhodnout kniha si myslim skončila velmi jasne narozdíl od knihy proto ma kniha i druhý díl ale je jasné že dívka přežila osobně film na me nezapusobil jako kniha ale byl velmi dojemný ale jak už sem řekla na knihu to nemá

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)