pondělí 25. srpna 2014

SPORT CHALLENGE - dolní část těla

Ahoj,
Marťa vám v minulém článku představila některé challenge na horní část těla a já vám dnes přináším pár na dolní část těla (neboli zadek a nohy).

Tuto challange jsem kdysi už cvičila pouze několik dní, ale vím, že se tehdy výsledky dostavovaly velmi rychle. Proto bych se k ní chtěla zase vrátit.

Stará známá squat challange. Také jsem už cvičila kdysi, ale musela jsem přestat z důvodu bolesti kolenou, ale asi jsem to cvičila špatně, protože by nic bolet nemělo. Dám tomu ještě jednu šanci.
Sice plank challange není jen vyloženě na dolní část těla, ale musela jsem ji zařadit, protože při plank pozici zapojujete téměř všechny svaly, hlavně ty hluboké, takže si myslím, že na celé tělo je to velmi účinná challenge.

Tak a kdo se přidá? Ozvěte se v komentářích! Doufám, že co nejvíc z vás! Po měsíci dáme vědět výsledky. :)

2 komentáře:

  1. Já bych se klidně přidala.. :D :) Tu squat challange jsem také již jednou dělala a skončila jsem kvůli zapomětlivosti. O:) Snad to teď vyjde.. :D :) Ráda bych tě pozvala k sobě na blog na probíhající giveaway. Budu ráda, když se zúčastníš. :) Corculum♥

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)