sobota 2. srpna 2014

SPORT APLIKACE

Ahoj,
dnes bych Vám chtěla představit pár aplikací, které mohou ulehčit váš sportovní a zdravý život. Sama jsem aplikace vyzkoušela, a tak vám ukážu mé oblíbené.



1. FitApp

Tuto aplikaci využívám asi nejvíce. Můžete si vybrat ze 7 aktivit - běh, cyklistika, chůze, in-line bruslení, jízda na horském kole a běh na lyžích. Aplikace měří vzdálenost, čas, dobu, počet spálených kalorií a zaznamenává i trasu. V podrobnější volbě zaznamenává i aktuální rychlost + tempo a největší rychlost a tempo za celou dobu.  Aplikace každý měsíc zaznamená do diáře - sečte všechny spálené kalorie, celkovou vzdálenost, počet aktivit a dobu. Velikost aplikace je 1,3 MB, je v angličtině a zdarma. Nezasekává se a všech
no je v pořádku. Moc doporučuji :)

2. Endomondo

Tato aplikace je zaměřená jen na běh nebo jízdu na kole. Pokud nevykonáváte tolik aktivit jako nabízí FitApp, určitě doporučuji spíše tuto. Ke sportu si můžete pomocí této aplikace pouštět i hudbu, vhodnou ke činnosti. Aplikace jinak umí víceméně vše, co FitApp. Své výsledky potom můžete sdílet na sociální sítě a překonávat se tak se svými přáteli :)

3. Interval Training Timer AD

Stopky, ve kterých si můžete nastavit dobu přípravy, délku kola,
odpočinku a počet kol. Můžete si tedy sestavit svůj vlastní trénink. Pomocí zvuků, či vibrování zjistíte kolik ještě zbývá. Lze použít například na kruhový trénink, indiánský běh, box nebo posilování. Své výsledky opět můžete sdílet na sociální sítě. Aplikace je v češtině a její velikost je 2 MB. Jediné, co je tu trochu otravné, jsou časté reklamy.

4. Kalorické tabulky 

Pokud je tu někdo, kdo si pečlivě hlídá denní příjem kalorií, tato aplikace je přímo pro něj :) Aplikace počítá bílkoviny, sacharidy, tuky a vlákninu. Můžete si hlídat i příjem vody :)



zdroj fotek

https://play.google.com

6 komentářů:

  1. ani jednu som nepoznala cize dakujem za tipy :)

    Pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé tipy :)

    Zvu tě ke mě na giveaway o 20$, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. endomondo jsem dřív používala, pak jsem ale zjistila, že aplikace na běhání od Nike mi vyhovuje mnohem víc :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě žádnou takovou aplikaci nemám, asi nějakou stáhnu, vypadají zajímavě :)!

    OdpovědětVymazat
  5. ani jednu nepoznám dakujem za tipy : )

    OdpovědětVymazat
  6. Kalorické tabulky také používám, vyhovuje mi, že mi to řekne i čeho mám dost a čeho málo. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)