úterý 12. srpna 2014

Cuketová polévka

Dnes vám přináším recept na cuketovou polévku, kterou jsem nedávno vařila. Cuket máme doma hrozně moc, a tak cuketa tvoří celý můj den :D Oblíbila jsem si ji, takže mi to vůbec nevadí. Dělala jsem ještě cuketové placičky, po kterých se doma hned zaprášilo. Dnes ale cuketová polévka. Recept je opravdu jednoduchý a zvládne to každý :)



Co budeme potřebovat?
  • 1 střední cuketa
  • 3 brambory
  • 1 kelímek zakysané smetany
  • 1 lžička kari koření
  • 1-2 lžičky soli 
  • 1 menší cibule 
  • 1-2 lžíce olivového oleje
Nejdříve začneme tím, že si nakrájíme na drobno cibulku a necháme ji zpěnit na olivovém oleji. 



Poté přidáme na kostičky nakrájenou cuketu a brambory. 


Přidáme kari a sůl, zalijeme vodou (asi 1 cm nad) a necháme vařit. Když cuketa i brambory změknou, rozmixujeme polévku tyčovým mixérem. Přimícháme zakysanou smetanu a necháme ještě chvíli povařit. Mezitím si můžeme udělat ještě krutony ze starého chleba nebo rohlíku. 

4 komentáře:

  1. už jsem jí zkoušela ale nebyla špatná :) celkem mi chutnala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,

    Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku www.mytaste.cz kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 100 000 posbíraných receptů. Každým dnem narůstá návštevnoť strany.
    Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

    Mytaste.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

    V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

    S pozdravem,
    Tunde
    info@mytaste.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Že bych jí zkusila? Ve skleníku se nám urodilo dost cukety a nestíháme grilovat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, je moc dobrá :)

      Vymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)