úterý 5. srpna 2014

30 Days Shred - první výsledky + level 2

Ahoj, v neděli jsem docvičila první level z Jillianiné série - 30 Days Shred a proto vám přináším krátké zhodnocení :) Level 1 jsem tedy cvičila 7 dní a poté, co jsem dnes odcvičila level 2 musím říct, že to nebylo nějak moc těžké. Zvládne to určitě každý, jen to chce odhodlání a sílu vydržet. Těch cca 25 minut zvládne opravdu každý. Párkrát sem si říkala, že se na to vykašlu, ale tuto myšlenku jsem rychle odhodila a vrhla se do cvičení. Ten pocit, který po cvičení vždy mám, je nenahraditelný.




A mé výsledky??





Váhově jsem na tom úplně stejně jako před sedmi dny. Když jsem se zvážila, byla jsem mírně zklamaná. Ale potom jsem se přeměřila a zklamání bylo pryč. Přes břicho jsem zhubla 5 cm!!!! Přes stehna 3 cm a přes pas 2 cm. Zbytek zůstal stejný.

S těmito výsledky jsem moc spokojená. Nejvíc tedy s břichem, ale stále je to pro mě málo, protože se mi břicho fakt nelíbí. Snad se to po levelu 2 ještě víc zlepší :)

Teď vám řeknu něco málo k levelu 2. Když sem to ráno zapnula, říkala jsem si, že to fakt nedám. Při levelu 1 mi cardio cvičení nijak moc nevadilo, docela jsem se na něj i těšila. Ale teď? To je zlo! :D Je to snad ještě horší než posilování, které je také těžší než v levelu 1. A cviky na břicho vám dají taky pěkně zabrat. Po docvičení jsem byla šťastná, že jsem to zvládla, ale taky že už to mám za sebou :D








Cvičíte někdo s námi? Nebo už máte 30 Days Shred docvičený? Určitě jsme zvědavé na vaše výsledky :) Pochlubte se v komentářích :)

Jillian Michaels - 30 Days Shred level 2

3 komentáře:

  1. Som rada, že nie som jediná čo cvičí s Jillian ... ja som síce len na level 1 a celkom sa po tomto článku bojím pokračovať :D :D ale čo žena všetko nespraví pre peknú postavu :) tak prajem nech centimetre ubúdajú ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja som cvičila Jillian,tiež ma trápi moje bruško :(....raz sa mi podarilo 10 dni cvičiť 1.level a dva dni druhý ,ale asi sa do toho pustím znovu...však ako ako píše Baška,čo žena nespraví pre peknú postavu;) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Akorát jsem dneska cvičila druhý den levelu 2 :) pěkná makačka teda. Ale už po 6 dnech jsem měla plošší břicho (asi 3 cm dole) a celkově jsem se celá zpevnila :). Takže Jillian doporučuju a rozhodně po 30 DS chci začít další workouty s ní.

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)